2010. március 22., hétfő

csak üresség van már bennem ..


Most kezdem csak megérteni , hogy talán jobb ez így . Jobb , hogy barátok maradunk ... de olyan igaz barátok . Nekem az fontos , hogy Ő boldog legyen még akkor is ha nem én vagyok az aki miatt az lehet .. Ma megbeszéltük (végre) , hogy újra olyan lesz mint régen , legalábbis megpróbáljuk . Mindig őszinték maradunk egymáshoz stb. Bizonyára mindenki tudja, hogy nekem Ő mennyire fontos volt , lesz . Megnyugtat a tudat , hogy újra olyan jó barátok lettünk , leszünk mint régen .. és meg bízik bennem és én is benne . Engem ez tesz boldoggá és az , hogy boldog lesz valakivel .. és én ezt láthatom . Mert engem ez tesz boldoggá . Oké tudom , hogy sokszor le irtam , hogy mi tesz boldoggá vele kapcsolatban de nem tudom másképp kifejezni magam éppen .. most ittam meg egy liter MAXX energia italt , szóval mást ne várjatok tőlem ... :D

Iskola kész katasztrófa , gyűlölöm az egészet ... legalábbis az osztálytársaim nagy részét .
Délután elmentünk Fancival könyvtárba , mivel már le járt a határidő jó pár napja ... Ismét három könyvel távoztam , amik nem biztos , hogy most éppen ilyen lelki állapottal jót tesznek nekem ... de igazából teszek rá mit tesz jót nekem , szeretek olvasni és boldoggá tesz.

Jane Austen : Meggyőző érvek
Julia Barett : Önteltség és önámítás
Nicholas Sparks : Eltékozolt évek

Úgy tűnik tényleg Jane Austen mániában szenvedek , de imádom az összes írását .

Oké , úgy tűnik nagyjából mindent kitárgyaltam magamból , ezért most meg nézem az Alice csodaországbant . Sikerült letöltenem , úgyhogy energia ital társaságában szép nyugodtan végig nézem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése