2010. március 21., vasárnap

holnap más legyen ..



szia , angéla vagyok !

most éppen semmi kedvem más idejét rabolni , egy kis felszínes bemutatkozással .. hiszen az nem ér semmit . ( szerintem :D )
tegnapi napom is különös fordulatokat vett ... aminek ismét a lelkem itta meg a levét :'D ultrafasza. mind1 próbálom leszarni , csak nagyon nem megy ... csak azt nem tudom , hogy minek kellett ennyi ideig húznia ezt a dolgot és mért pont nekem mondta el , mikor ő is tudja , hogy mennyire szenvedek miatta (?) .

na jó , térjünk a lényegre .

mivel az elmúlt napokban igen is nagyon szép idő van , kisebb sétát terveztem Rékuval és Fancival ... persze útközbe útba ejtjük füzit , ahol ő is ott lesz .. [ csúúúúúúcs ! -.- ] én viszont szeretnék eljutni , a vízgyüjtőhöz is ... ahol kedvemre cigarettázhatok majd a friss levegőn . 14:15 körül ér ide a Réku busza , addig én megpróbálok elkészülni ... bár fölösleges hiszen , úgy terveztük , hogy fél 4 körül fogunk elmenni . végülis még úgyis hajat akartam mosni , mert már kezdem unni a göndört .. szóval létre kell hoznom egy elfogadható külsőt . reméljük sikerül .

na jó , ma elég lusta vagyok .. fél 11 után keltem , ezért ez el is fogadható tőlem :D
este , majd közlöm a délután történéseit és azt is , hogy volt e egy-két sirógörcsös kirohanásom vagy nem .. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése