2010. április 19., hétfő

bizonyos dolgokban , fixen átlagos vagyok !

Ma végre eljutottam fodrászhoz , így meg kellett válnom a szép hosszú hajamtól ... Bár a szép igenis túlzás hiszen eléggé szét volt törve, roncsolódva a hajvasalótól . Dorina anyukája azt mondta ( ő vágta ) , hogy minimum 2 hónapig nem kéne használnom .. bár ezt ki tudja betartani ? Hiszen igen sok dologban tud segíteni a hajvasaló . Tévedés ne essék, nem vasalom naponta 2-szer a hajam mert nincs szükségem rá , alapból egyenes .
Holnap fényképezkedés lesz az iskolában : osztályok, tabló , csoportkép . Vége a 8 évnek nem vitás . Egyik szemem sír , a másik nevet ; szó szerint . Egyrészt igazán örülök , hogy megkezdhetem megalapozni és felépíteni a jövőmet . Hogy végre vége a sok veszekedésnek , egymás lenézésének , az osztálytársak szekálásának , az iskolai ügyeknek stb ... Másrészt viszont , ha visszagondolok milyen sok jó dolgot éltem át ezzel a folyton változó osztállyal kissé elszomorodom . Hiszen végig néztük , hogy válunk kis taknyosokból tinédzserekké . Láttuk egymás első pattanását , amikor először mentünk sminkbe , amikor csak lestünk az ámulattól mikor a másik megjelent melltartóba ... és most itt vagyunk . Többé nem látjuk egymást a reggeli karikás szemekkel . De tovább kell lépnünk és szerintem már mindenki várja , hogy elmenjünk ebből az iskolából . Én is nagyon várom, hogy vége legyen mind ennek . Mindenki elkezdi új életét és igazán kívánom mindenkinek , hogy teljesüljenek az álmai és igenis küzdjenek azért amit akarnak! Mindenesetre én is próbálkozni fogok ...

A buszra firkálást még mindig nem felejtettem el , bár már igazából nem érdekel a dolog .


zsombi

2 megjegyzés:

  1. a gimnázium misztikus dolog nagyon ám nehezemre esik elhinni hogy még csak most ballagsz általánosból, tényleg ilyen öreg volnék?

    VálaszTörlés
  2. ezek szerint igen , ez az ára ha az ember évvesztes..

    VálaszTörlés