2010. április 28., szerda

i dream about being with you forever

A gépem tönkrement ... több mint valószínű . Ezért egyenlőre a másikat kell használnom . Viszont még az is megeshet, hogy újra kell telepíteni és akkor szinte mindenem elveszne ... pedig annyi "szép emlék" van rajta . Úgy értem képek, jegyzetek stb. Még verseket is írtam és most annak is annyi . Na mind1 , úgyis ügyes a számítógépes szóval tuti tud valamit tenni ez ellen. Tegnap voltam könyvtárba , ahonnan ismét egy Jane Austen könyvvel távoztam + Aforizmák és maximák. Az utóbbi nagyon tetszik , jó kis gondolatok vannak benne . Mikor éppen a kabátom kértem ki a portáról találkoztam Anettával . Eljött velem busszal a Lackner K. utcáig és megbeszéltük , hogy mi igaz - mi nem a pletykákból... lényeg a légyeg elég jót beszélgettünk . Amúgy is elég régen láttam . Egyébként most konkrétan nincsenek érzéseim... mármint félreértés ne essék szerelmi téren igenis van (kivételesen és elég régóta) . Konkrétan teljesen összezavarodtam , nincs ihletem , semmihez nincs kedvem , legszívesebben egész nap csak aludnék . Igazán kijárna már nekem ... mivel ha délután nem tudok mindent megtanulni akkor felkelek éjjel , vagy el sem alszok és hajnalig tanulok ... Tudom , hogy nem így kéne viszont van, hogy nem tudom másképp megoldani . Mindegy, a tudásért meg kell szenvedni. Egész nap a Skins zenéit hallgatom . Állati jók. Ma voltam Renivel, Bálinttal, Alizzal, Ákival és Hullával a Csabikáért és egész jól elvoltunk . Aliz kicsit hülye volt megint , de ő ilyen és így szeretem .
Holnap találkozok végre Zsombival , mert ha ez így folytatódik akkor nem lesz belőle semmi. Én szeretem , még senkit nem szerettem ennyire ... akárki akármit mondd , egyenlőre én tudom, hogy mit érzek ki iránt stb.. Szóval már nagyon várom, hogy végre foghassam a kezét , ölelhessem és a többi . szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése