2010. április 10., szombat

izgi

Reggel nagy nehezen kikászálódtam az ágyból , pakoltam , tanultam stb .. 15:35-ös busszal elmentem Rékuért , aztán átmentünk Szancsoohoz vizipipázni . Előadtuk Ákostól az ilyenek voltunkot és Komár Lacitól a húsz év múlvát ... Komolyan betörünk a szórakoztatóiparba . 6 körül úgy döntöttem , hogy hazajövök . Később filmet néztem majd sírtam rajta , olvastam meg Anyával beszélgettem . A nap végére teljesen lehangolódtam és ez baromira zavar . Emelett fáradt is vagyok és ez is zavar , mert még meg akarom nézni a 300-at és be akarom fejezni a könyvet , amit elkezdtem . Egyébként zavaros a lelkiállapotom , és fogalmam sincs mit akarok ... Annyira utálom , mikor nem tudom mérlegelni a dolgokat ... Na mind1 . Mellesleg megjegyzem , hogy vizipipa után teljesen kikelek magamból , és mindig táncolok Avriltól a Girlfriendre ... primitív és tudatlan állapot . :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése