2010. július 6., kedd


Az életünkben jönnek, mennek az emberek. Van, aki elkísér e hosszú úton és van, aki eltűnik a múlt ködös képeiben. Olyanok lettek fontosak számomra, akik mostanáig nem számítottak. Olyanok tűntek el az életemből villámgyorsasággal, akik eddig hozzá tartoztak az életemhez. Itt ülök, világosbarna íróasztalomnál és érzem, hogy ez a nap valamiben más lesz. Nem tudom miért, miben de más lesz. Tegnap este a régi barátaimon gondolkoztam ... azon, hogy milyen is voltam akkor. Később arra a következtetésre jutottam, hogy nem az voltam, aki valójában vagyok. Azt akartam, hogy elfogadjanak és szeressenek. Nem, nem megjátszottam magam ... egyszerűen csak egy másik, valahol mélyen elbújt énem voltam akkor, ami nem domináns. De ez nem tett jót nekem. Olyanokat tettem, amik szégyent hoztak rám és a néha még a családomra is. De ennek vége, nincsenek többé ők, így a bujdosó énem és visszatért eredeti helyére. A minap megkértem egy barátnőmet, hogy kísérjen be az egyik könyvesboltba, körül szerettem volna nézni. A válasz egyszerű volt, de ugyanakkor ledöbbentett.
-" Mit akarsz te ott? Ennyire stréber vagy? Én inkább elhányom magam vagy meghalok, minthogy elolvassak egy kibaszott könyvet."
Természetesen ez ízlés és személyiség kérdése. Mind különbözünk de úgy gondolom, annyira tisztelhetnénk a másik érdeklődési körét, hogy nem szóljuk le azért mert valami olyat szeret, amit te nem.
Az éjjel rémálmom volt, de mindenre emlékszem pontosan. Az utolsó kép az, hogy látom ahogy a lépcsőházban szeretkezik egy szőke nő és egy kövér ember. Nem ismertem őket, nem tudom hogy kerültek oda, vagy kik lehettek. Másra tényleg nem emlékszem. A következő az volt, hogy szó szerint a saját sikolyomra ébredtem fel. Mikor felkeltem az ágyból, vérzett a szám. Nem tudom mitől ... de hát, megesik az ilyen.
Ma imádott Petrámmal megyek a kedvenc kávézómba. Mosolydélután!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése