2010. április 5., hétfő

húsvét



Nagyon rosszul aludtam .. Nem elég , hogy éjfél után aludtam el éjjel többször is felébredtem az esőre .. ( bár mit várjon az ember , mikor megszokásból nyitott ablaknál alszik :D )
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból , felöltöztem fogat mostam stb , majd el pakoltam kicsit a szobámban .
11 körül csengetett az Imi . Lementem Ruisz és a Rácz is vele volt .. szódával jöttek ( hurrá! ) . Miután meg kaptam az első locsolást felkászálódtam cuppogó papucsommal a 3. emeltre .. Kis idővel megint le hívtak ... el dobták a szódát , hogy ők bizony nem fognak meg locsolni . Hát nem is ők voltak , a fal mellett állt a Zsombi a Dani és a Broki . Miután a 3 szódásüveg háromnegyedét rám pazarolták , meg ajándékozott egy cigivel . Majdnem meg fagytam .. de azért ott álltam csurom vizesen és szívtam a cigit ... Aztán jól el szórakoztunk , de meg jelent az én kedvenc felső szomszédom , aki jól kioktatott minket .. hogy mit képzelünk , hogy ilyen mocskos lesz a lépcső .. Azért az nem mindegy , hogy az esővel hordjuk fel a sarat a lépcsőre vagy locsolás közben keletkezik ... Szó szerint ki adta nekik a parancsot , hogy azonnal takarítsák fel a lépcsőt . Úgyhogy hoztam felmosó rongyot , egy vödör vizet és egy seprűt . Én is segíteni akartam , de Zsombi beküldött , nehogy meg fázzak . Aztán elmentek , én pedig elindultam felfelé . Miközben az én drága szomszédom panaszkodott egy másik szomszéd fiának hozzám is fűzött egy megjegyzést : Tőled mást vártam Angéla ! Őszintén szólva , eléggé vissza kellett fognom magam , hogy ne mondjam neki , hogy : kibaszottul de leszarom , hogy mit vár tőlem .. de aztán hagytam . Aztán mikor felháborodással azt mondja , hogy : Már egy órája hallgatom a sipákolást ! Eléggé felhúztam magam és azt mondtam neki : Mért , mikor maguk felettünk üvöltöznek egymással és mindennek lehordja a saját lányát , azt nekünk igazán élvezetes hallgatni ? De erre persze nem válaszolt semmit , inkább tovább panaszkodott a férfinek ... Aztán feljöttem , levettem a vizes cuccokat , kiteregettem őket , ki öblítettem a papucsomat és le tusoltam ... Ebéd után kölnivel meg locsolt az unokatestvérem és a nagybátyám , aztán lementem Pacallal meg Renivel a vasáruházhoz . Ott ő is meg locsolt , de a kis sunyi kecske nem mondott verset ... :D Feljöttem , össze pakoltam pár cuccot és elmentem moziba Rékuval , Fanccsal , Xénivel , Szandival és Fancival . Alice in wonderland-ot néztük és meg mondom őszintén , imádom :D . Miután többiek felszálltak buszra , én elindultam haza felé . Útközben igazából csak a széllel küzdöttem , mivel csöpögött az eső .. és többször kifordította az esernyőm a sunnyogója ...

Na mind1 . Igazából jól esett , hogy jöttek locsolni még ilyen rossz időben is . :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése