2010. április 2., péntek

a testem virul , a lelkem kicsit halott ..


Amúgy tök jól vagyok .. ahhoz képest , amik mostanság történtek ... eléggé jól érzem magam . (:

Tegnap óta itt vagyok Apáéknál .. bár a húgaim eszméletlenül hisztisek és kiakasztanak , úgy érzem túlélhető . Ma a Mama adott 3 szál LD-t és megengedett , hogy cigizzek .. és ez most jól esik . Apáék azt mondják, hogy inkább cigizzek mint füvezzek, vagy ismét tablettákat szedjek be . Persze Anya erről teljesen másként vélekedik , bár ez érthető.

Kaptam egy hörcsögöt , Gizi a neve . Szürke .. és egy vadállat . Ha elköltözünk , akkor majd ő is jön velem , akkor talán több hely lesz ... neki .

Egyébként , tényleg jól vagyok .. pár értelemben . Nem gondolkozok , leginkább csak olvasok vagy filmet nézek ... vagy éppen Reginát altatom , vagy Szépség és Szörnyeteget olvasok neki . :'D

Szombaton szeretnék végre kimozdulni , ha minden jól megy ( és senki nem ellenzi ) kimegyek én is Füzire . Bár még Anyát meg kell fűznöm ... mert nem akar egyedül otthon hagyni este , ezért a Mamáméknál kéne aludnom . De nem akarok , és sokáig szeretnék kinnt lenni . Majd valahogy megoldom , vagy nem tudom . Este majd írok lelkizést .. ha Apám nem küld el ismét a sunyiba .

U.I. : nem kell a sajnálkozás. (K)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése