2010. április 6., kedd

lehet a szívben is zivatar ..

Dél körül elmentem az Alphaparkba , hátha találok valami jó cipőt ... Hát az akcióm meghiúsult . 5 üzletbe mentem be , végig jártam minden sort de nem találtam kedvemre valót ... Egy tetszett , de azt nem tudtam megvenni mert csak 10.000 forintot vittem , remélve , hogy megúszom olcsón :D . Aztán , mikor nem tudtam mit kezdeni magammal úgy döntöttem , hogy bemegyek a Tescoba chipsér . Mikor kijöttem ott volt az a 3 srác aki eddig minden üzletben benn volt , ahol én is ... Ekkor úgy döntöttem , hogy felhívom tizedszerre is a Rékut és elpanaszolom neki , hogy már megint itt vannak és nem tudom megkezdeni a chipset mert lesnek ... Aztán elmentek , Szilvi pedig megjött értem és lejöttünk Cenkre . Itt inkább csak olvastam és cigiztem . Éppen az Önteltség és önámítást olvasom , ami a Büszkeség és balítélet folytatása ... és nem veszi el az érdeklődésem , hogy nem Jane Austen írta . Nem mellesleg pedig csodálom Apát és Szilvit , hogy kibírják ilyen gyerekek mellett , mert az idegzetem másfél nap után felmondja a szolgálatot és besokallok... Csak remélni tudom , hogy én ennél sokkal tisztelettudóbb voltam mint ők . Velem ellentétben Kíra ki nem állhatja Reginát . Mondjuk ezt nem is így értem hanem : mikor Kíra megszületett én teljesen oda voltam érte , mindenben segítettem és megosztottam vele minden játékomat stb . De ő nem ilyen . Persze ő még csak 4 éves volt mikor megszületett Regina , de az elején még jól is tűrte . Most 6 éves , én meg voltam 10 mikor ő ennyi idős volt mint a Regina ... de én akkor is mindenben másképp bántam vele . És most itt tartunk , mindenki veszekszik mindenkivel én meg elvonulok egy kis sarokba és olvasok . Nem jó megoldás , hiszen kiállhatnék bárki mellett de én úgy érzem jobb ha nem szólok semmit és megtartom magamnak a véleményem.
Holnap iskola , kíváncsi leszek ki , hogy fog viszonyulni a másikhoz . Én már előre eldöntöttem , hogy maradok az egy hónapja tartó pozíciómhoz és meg maradok magamnak az iskolában is . Amúgy is , a " nagy barátnőkkel " már rég eltávolodtunk egymástól és inkább csak a fiúkkal beszélgetek ... Akkor meg minek erőlködjek ? Senkinek nem lesz jobb , ha tettetem , hogy mindenben egyetértek a lányokkal és nyálcsorgató pincsikutyaként követem őket mindenhova ... amúgy sem vagyok ilyen . Lényeg a lényeg , eltökéltem magam , hogy év végén hozom a 4,5-ös átlagot . (és nem csak azért , mert benne van a kompromisszumba amit Anyáékkal kötöttem..)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése