2010. április 7., szerda

most múlik pontosan ...

Annyi minden kavarog bennem . Hétvége óta minden összezavarodott ... Nem tudom mit gondoljak , mit érezzek . Őszintén szólva semmit nem tudok ... és ez aggaszt , mert mostanáig mindenben biztos voltam. Abban , hogy mennyire szenvedek a hiányától , hogy a barátnőmmel fog össze jönni és , hogy még mindig szeretem ... És most , mikor elmondta .. hogy még mindig szeret , teljesen összezavarodtam. Mintha olyasmit éreznék , hogy csak azért kellek neki mert mással nem jött össze . Viszont tudom, hogy nem így van ... hiszen ismerem . Jól ismerem , nála jobban anno senkiben nem bíztam meg , mindent elmondtam neki , bízok benne . És hiszek neki most is ... csak olyan hirtelen jött ez a dolog megint, hogy nem tudom normálisan végig gondolni . Vissza emlékszem , ahogy csókolt ahogy ölelt ... még mindig látom magam előtt , ahogy rám nézett . És ha találkozunk olyan , mintha még mindig azt látnám mint akkor. Szeretem még érzem .. csak nem tudok mit kezdeni a helyzettel . És az is bizonyos , hogy ő (volt) a mindenem .


zsír :





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése