2010. május 3., hétfő

heaven can wait ...

Szeretem a tavaszi esőt . Mindenki össze-vissza nyávog, szidja az esőt ... én meg élvezem. Mikor az eső cseppek érik az arcom , úgy érzem szabad vagyok. Magam sem tudom miért , nem tudom megmagyarázni. Hiszen nem létezik mindenre megfelelő és tömör magyarázat. Ma eltökéltem magam, hogy sokat fogok olvasni ... mint mindig . Május 25-ig vissza kell vinnem a könyvtárba a Jane Austen könyvet és mielőbb szeretném kiolvasni. Apa előbb hívott és olyan dolgokat közölt velem amin nagyon felidegesítettem magam ... Az osztálytársam édesanyja a gazdasági irodában dolgozik . Apának ma be kellett vinnie pár orvosi papírt , amik a húgom felvételéhez kellenek. Erre drága répa fejű Kati néni olyan hazugságokkal traktálta Apa fejét , hogy szó szerint leesett az állam ... Miért van szükség erre? Nem tudom, hogy mit nem bír bennem de megnyugtathatom, hogy ő sem a szívem csücske . Elegem van abból, hogy úgy csinál mintha ő lenne az osztályfőnök és folyamatosan parancsolgat nekünk ... Nekünk nincs szükségünk erre már elég nagyok vagyunk ahhoz, hogy magunk intézzük az ügyeinket és nem kell, hogy egy kívülálló ebbe beleszóljon. Mindegy is , már lenyugodtam nagyjából ... Apa azt mondta , hogy mondjam el mindezt Anyának is és ha erről olyan véleménye van Anyának akkor mondja el a Katinak is ... Bár azt viszont nem akarom, hogy bárkinek is úgy tűnjön, hogy Anya szoknyája alá bújva tudom csak elintézni az ilyen otrombaságokat... Mert nem így van ... mondtam is Apának, hogy majd megmondom én neki a magamét , de ezt ellenzi . Mert ő a felnőtt ... De akkor sincs joga ilyesmihez . Sem neki , sem másnak .

A tanulmányi eredményem egyre jobban javul és ez "büszkeséggel" és örömmel tölt el . Magam mögött hagytam a régi életem a kórházas eset óta . Ezzel arra is rájöttem, hogy mennyire értelmetlen és káros életet éltem eddig a barátaimmal együtt ... Én azt mondom , hogy köszönöm nem kell a pia és az efféle káros anyagok ... Ők viszont bármi bánat éri őket , ugyanúgy oldják meg ahogy azt én is tettem eddig . Próbálok nekik ellent mondani és elvenni a kedvüket ettől , de nem hallgatnák rám . Mindenesetre nagyon remélem, hogy hamarosan nekik is megjön az eszük , ahogy nekem is megjött ...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése