2010. június 30., szerda


Ma végre kezdetét veszi a VOLT fesztivál, amelyen jómagam is megjelenek. Csak egy napra megyek az pedig a magyar rocklegendák napja . Az imént hagytam el hűvös kis szobámat és az már most észrevehető, hogy a várost mindenféle alakok lepték el. A véget nem érő madárcsicsergés mellett rockerek üvöltözése zavarta meg nyugalommal teli álmom és legszívesebben kidobtam volna valamit a fejükre de a saját testi épségem miatt inkább hagytam ... meg amúgy sem vagyok az a reklamáló típus. Csak reggelente vagyok nyűgös és olyankor Isten mentsen meg téged attól, hogy hozzám szólj! Remélem ma este-éjjel drága szúnyog barátaim is megtalálják gyönge alkatrészeimet és a maradék vért is kiszívják belőlem... Valószínűleg éjjel 3 körül fogok végleg beesni az ágyamba ha csak egy merész égimeszelőnek nem támad kedve megerőszakolni haza fele menet! Mindenesetre holnap reggel beszámolok mindenről amit láttam ( leginkább gondolom személyekről , érted ) .
Sopronban fullasztó a meleg és szeretett barátnőim társaságában holnap ezt egy jó kis schattendorfi csobbanással fogjuk megkoronázni... ha minden jól megy.
Akkor a jó idő tiszteletére :


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése