2010. július 1., csütörtök

Jobb VOLT mint egy orgazmus. Nincs annál jobb érzés mint mikor testeddel együtt dübörög a zene, a mellkasodban érzed a ritmust, a nagyszínpadon táncolsz az Eddával több ezer ember előtt, hirtelen felszökik az adrenalin a testedben és onnantól kezdve véged van, nincs megállás. Láttam tíz centis talpú acélbetétes bakancsot ugyanakkor agyonsminkelt lányokat, rasztás hajú lányokat/fiúkat. De ez semmin nem változtat, nem ítélek el senkit sőt némely egyén még tetszett is (stílus) . Igaz ebben az évben csak egy napra mentem de jövőre biztos ott leszek mind a négy nap. Sok sráccal tárgyaltam Patrival egyetemben és mindegyik nagyon vicces volt ... Az est fénypontja az volt, hogy láthattam Patri és Reisner úr szerelmének kibontakozását.
A mai napom Schattendorfban töltöttem imádott barátnőimmel, barátaimmal. Vicces volt, nagyon jól éreztem magam. Holnap remélhetőleg eljutok a moziba is, hogy végre láthassam az Eclipse-ot.

1 megjegyzés:

  1. Hú, biztos nagyon jó lehetett! Ezt az érzést én is ismerem, és mindennél jobban szeretem.

    VálaszTörlés